O2 - Pionýr ?
Ahoj ... krycí název Pionýr ??? Starší generace bude vědět, že Scout byl zakázaný a spoustu oddílů bylo provozováno pod hlavičkou Pionýr :-) Dnes je tomu jinak a proto Vám představuji v pořadí své druhé auto s pohonem 4x4 - Octavii 2 ( Scout ) r.v. 2007. Ano je skvělý, modernější než Octávia 1, ale přesto je mi po Bludném holanďanovi trochu smutno.
Jen pro zajímavost uvádím technická data tohoto vozu:
2,0 TDI DPF | 1968 cc 8v SOHC PD (Pumpe Düse - vstřikovač jednotky) |
140 PS (103 kW; 138 k) při 4 000 |
320 Nm (236 lbf⋅ft) při 1750 |
BMM | 2007– 2011 |
Pohon 4x4, manuální 6 rychlostní převodovka, 4x airbag, ABS, ARS, EDS, ESP, servořízení a centrální zamykání s alarmem, dále palubní počítač, tempomat, parkovací asistent, automatická digitální klimatizace, el. stmívací zrcátka, el okna, střešní nosiče, tažné zařízení. Dáleto má senzor deště, denní svícení a xenony, které mají světelný senzor a vše se přepíná automaticky. Málem bych zapoměl na mlhovky.
Příspěvky
motor BMM 8ventil
Je spousta šílených článků o motorech BMM a zajímavé je, že to píšou lidé, co ten motor neměli, ale známý známého povídal že ... bleble bleble bleble.